Sunt acasa din nou

0

Posted on : 17:29 | By : Romanu

Dupa cum stiati am fost in Anglia intr-un schimb de experienta. M-am intors joi seara, dar nah fiind prea ocupat cu altele , adica cu statul nu am reusit sa scriu nimic.
Ca sa zic o parere generala totul a fost frumos si a fost o experienta minunata.
Am vazut si Londra , Cambridge-ul , Ely (orasul partener). Vreau sa va zic ca Londra nu e chiar asa ca la televizorul , dar mie mi-a placut foarte mult, ritmul alert pe care il au , multitudinea de oameni de diferite nationalitati ma fascineaza.
Familia la care am stat a fost foarte de treaba , glumeata, ne-am inteles de minune.
Mai multe nu stiu ce v-as putea zice.

Aaa...poze in curand pe profilul de Facebook.
Nerabdatori?

Share this :

  • Stumble upon
  • twitter

Comments (0)

Trimiteți un comentariu