Sunt in Anglia

2

Posted on : 22:33 | By : Romanu

Si cum va spuneam am plecat spre Anglia.
Sa incep cu lucrurile nasoale:(
Avionul nostru a avut o intarziere de 7 ore....nici nu e mult, nu?
Asa zic:)) oricum am primit un sandish diala mic de Mc si o apa plata.
In fine, zborul a fost super fain , mai ales ca e prima data cand am zburat:)
La familie e super frumos, Ollie e foarte crazy:)
Azi o fo prima zi : am cautat niste monumente prin oras, am inghetat un pic de frig, am facut un turul liceului (ce usor se invata aici) si am fost la bowling unde am castigatc(am batut-o pe Maria , Ollie , Phil si Kay ) si e prima data.
Si inca ceva am mancat azi de vreo 4 ori asa ca porcul, asa se bucura ala micu ca e tot plin.
M-am jucat X-box , nu ma prea incantat dar e bine:)
Ce sa va mai zic?
Am auzit azi un concert live de tobe:)
Va arat filmuletul cand ma intorc:)
No sper sa vorbim cat mai repede:)

Pana la urmatorul post salutari din Ely of Cambridge - Londra

Share this :

  • Stumble upon
  • twitter

Comments (2)

Fericitule...! Sa faci multe poze si sa ne trimiti si noua. Eu din pacate n-am vazut Londra decat din avion...Tu macar ai vreme sa vezi cate ceva din batrana Anglie. Daca te intalnesti cu Elisabeth(The Queen), salut-o din partea mea!

Sunt foarte fericit:)
Si imi place sa merg la shoping:)
am sa postez poze cand o sa am timp

Trimiteți un comentariu