Nu avem lire!!!

10

Posted on : 17:30 | By : Romanu

Azi am avut surpriza sa vad ca in Agnita nu exista lire la banca. Merg la BCR si ma trezesc ca doamna de la caserie imi spune ca are numa 5 lire. Stau si ma gandesc ce sa fac? Sa le cumpar? Sa nu ? Si m-am hotarat , le cumpar. Inca nu imi indeplinisem scopul , apelez la Raiffeisen Bank , BRD , CEC si acelasi raspunsuri nu avem , ce sa facem noi cu lirele? avem dolari canadieni sau ne pare rau nu avem.
Si culmea fiecare banca are afisat cursul de Lira. Is curios daca are Yen Japonez:-? .
Deci in concluzie daca vreti lire apelati la alta banca:)

Share this :

  • Stumble upon
  • twitter

Comments (10)

LOL MA DA CE VREI SA FACA ASTIA IN AGNITA CU LIRE?=))) HAHAHAHAHA

pai sa le vanda unora care au nevoie de ele =)) ca de accea e banca

Bine Romanu, uite cum stau lucrurile. Daca ai langa tine Banca Carpatica- acolo gasesti cel mai bun schimb valutar la zi. Iar in privinta lipsei de capital in acele banci probabil se datoreaza rulajului foarte mic de valuta, lucru care poate spune automat foarte multe lucruri despre locul unde te afli. Mai asteapta cateva zile. Poate trece cineva pe la banca intre timp care vrea sa schimbe lire. Altfel este putin probabil ca banca respectiva sa primeasca o suma mare de lire. Si apropo nu stiu despre care lire vorbesti?
Sau..., nu am vazut eu bine?

1.Banca Carpatica nu exista;))
2.Faza cu rulajul este cum zici , mi-a explicat o caserita.
3.Lire sterline

Ei, atunci ramane sa astepti pana se mai ruleaza ceva capital sau cauti in alta parte(in afara catunului).

nu ii catun AgnitaX(

Bine, vad ca nu vrei sa pricepi. I-ti explic altfel. Resursele bancii sunt constituite din resurse proprii si resurse atrase. Din punct de vedere al gradului de stabilitate, resursele stabile pot fi plasate pe termen lung si constituie din capitalul social cash un fond de rezerva sau prime legate de capitalul social varsat, care poate fi o resursa temporara care poate fi plasata pe termen scurt. Acuma ai inteles?

am inteles chestia asta
dar eu iti zic ca Agnita nu e catun:)

Si inca ceva, ghiseul de schimb valutar i-si efectueaza operatiunile liber,fiind un MARKET MAKER, care i-si desfasoara activitatea dupa un anumit principiu, iar clientul care se adreseaza casei de schimb este un PRICE TAKER

tare raspuns:)

Trimiteți un comentariu