Maicuta cu bolidul.

10

Posted on : 16:54 | By : Romanu

Chiar daca nu prea am avut eu mult timp sa scriu pe blog , azi mi-am facut timp sa va povestesc ceva.
Azi mergand spre casa cu Vio vedem un Audi A6 negru inmatriculat pe Bulgaria. Cand ne uitam mai atent SURPRIZA , la volan era o maicuta.
Vazand ca da sa opreasca grabim pasul sa ii punem o intrebare sa vedem ce ne va raspnde, dar ea hodinita cum era ajunge mai repede la destinatie , sectia de Politie. Deci nu am rezolvat nimic si am ramas cu buza umflata si cu o fustrare imensa. In viitor nu o sa mai dau bani la nici o maicuta care vine la usa sa ceara bani pentru ca le pica manastirea sau nu stiu eu ce , mai bine donez la biserica.
Ceea ce ma uimeste este faptul ca ele isi permit sa isi cumpere asemenea masini pe banii enoriasiilor care doneaza din putinul pentru a le ajuta pe acestea. Inteleg ca ele stau pe varful dealului, muntelui si posibilitatiile de accest sunt mai greoaie, dar nici chiar in halul acesta sa te expui cu atata nesimtire in mijlocul oameniilor care traiesc din ce in ce mai greu cu o asa masina. O masina ca aceasta trece de 30.000 euro.
Oricum cazul nu e singur si mai sunt multe alte manastiri care au masini mai luxoase dar si palate in loc de manastiri.

Share this :

  • Stumble upon
  • twitter

Comments (10)

Cate persoane cu foarte multi bani nu s-au calugarit ?
Poate e una dintre ele...
Daca fura din cutia milei maicuta aceea pentru a-si lua masina, nu cred ca statea imbracata in maicuta la volan, parerea mea...

Pai chiar daca are multi bani nu mergi la manastire cu bani , masina , haide de firma etc, lasi tot ce e lumesc acasa pentru a incepe o viata noua mai aproape de Dumnezeu.
Chiar nu stiu de unde are masina dar la volan era in haina neagra

"In viitor nu o sa mai dau bani la nici o maicuta care vine la usa sa ceara bani pentru ca le pica manastirea sau nu stiu eu ce , mai bine donez la biserica." ...Pai prost ai fost daca ai facut-o pana acum. Biserica in general este singura "institutie" care NU plateste taxe. Cei mai hoti sunt ei. Primesc,dar nu dau nimic. Si daca faci diferenta intre manastire si biserica...tot acol` se duc. Pentru mai multe detalii uita-te la documentaru` "Zeitgeist"(daca nu l-ai vazut pana acum).

Pai am dat ca tot omul:))
Biserica este mereu pe plus. Acum nu chiar toate bisericile si manastirile fac lucruri nasoale , dar se intampla

Bine ai revenit!!!
Si eu am vazut respectiva calugarita azi...
Ai dreptate, urata chestie, asta este oricum din toate timpurile biserica a avut prea multa putere politica si nu numai... Ce sa-i faci asta este lumea.

Apropo, ai vazut cazut preotului care a luat la bataie un enorias? A fost repus in fuctie dupa ce s-a scuzat... Hmmm e de ajuns o scuza?

Mersi Croco!
Am citit in cancan stirea cu preotul, nu e prea frumos.

Eu am citit la Bendeac pe blog;) Eu il urmaresc constant pentru ca e cel mai tare. Zice lucrurilor pe fata si are dreptate:P

taci ma ca aia i-a donat-o duca! :))

ha ha ha:)))

WWW.YUTERO.COM Daca vrei ceva poze/filmulete hot poti sa iti faci cont GRATIS si poate sa inceapa distractia.
WWW.YUTERO.COM =>Forum sex gratis yutero web-ul perechilor liberale si ai incornoratilor!

Trimiteți un comentariu